Algemeen
Wat is de minimale leeftijd om te verblijven?
Bij het maken van een reservering geldt voor alle verblijvende gasten een minimum leeftijd van 18 jaar. Minderjarige gasten dienen te allen tijde begeleid te worden door een verblijvende ouder of voogd.
Mag ik roken in het hotel?
Nee, roken is niet toegestaan in het hotel. Alle hotelkamers zijn uitgerust met een rookmelder. Wie toch rookt krijgt een boete van €150,-. Roken is wel toegestaan buiten de hotels.
Zijn huisdieren toegestaan?
Huisdieren zijn in het gehele hotel niet toegestaan.
Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen naar de hotelkamer?
U mag uw eigen eten en drinken meenemen naar de hotelkamer. Er zijn automaten in de gang met een gevarieerd aanbod aan snacks en drinken.
Ik ben iets vergeten. Wat moet ik doen?
Alle items die worden gevonden bij Inntel Hotels Amsterdam Landmark kunt u vinden op de website iLost.co. Mocht uw verloren item er niet opstaan, dan kunt u contact opnemen met de receptie.
Kan ik een giftcard van Inntel Hotels kopen?
Het is mogelijk om een giftcard van Inntel Hotels te kopen bij de receptie van onze hotels.
U kunt daar een door u gekozen bedrag op laten zetten.
Ik heb een giftcard. Hoe kan ik hiermee een reservering maken?
U kunt een giftcard verzilveren door contact op te nemen met de reserveringsafdeling van het gewenste hotel. Dit kan telefonisch of per email reservationslandmark@inntelhotels.nl.
Het is helaas niet mogelijk om de Inntel Hotels cadeaukaart te gebruiken bij het online boeken van een kamer. De cadeaukaart is niet in te wisselen voor contanten.
- De giftcard dient u fysiek te overhandigen als betaalmiddel
- De giftcard kan als betaalmiddel dienen bij voor overnachtingen en restaurant uitgaven in het hotel.
- Een giftcard heeft een minimale waarde van €50.
- Een giftcard is inwisselbaar in alle Inntel Hotels.
- De giftcard heeft een geldigheid van 2 jaar na uitgifte.
Wat zijn de huisregels van Inntel Hotels Amsterdam Landmark?
De huisregels van het hotel vindt u hier.
Wat voor regels gelden er vanwege COVID-19?
In het hotel worden de regels vanuit de overheid gevolgd. Momenteel zijn er geen actieve COVID-19 regels.
Hotel faciliteiten
Heeft het hotel een lift?
Ja, elke verdieping kan per lift worden bereikt.
Welke faciliteiten heeft het hotel?
Het hotel beschikt over een wellness centre met zwembad, Turks stoombad, Finse sauna en Life Fitness gym. Verder heeft het hotel ook Meetings & Events zalen, een restaurant en een bar.
Heeft het hotel een spa?
In het wellness centre van Inntel Hotels Amsterdam Landmark zijn spa faciliteiten te vinden met een Turks stoombad, Finse sauna, zwembad, een behandelruimte voor massages en Life Fitness gym.
Openingstijden
Maandag t/m zondag: 06.00 – 23.00 uur
Het dragen van badkleding is in de sauna i.v.m. hygiëne niet toegestaan.
Wat voor faciliteiten worden in het wellness centre aangeboden?
In het wellness centre worden alleen handdoeken aangeboden.
Biedt het hotel massages aan?
Ja, via de website kunt u een massagebehandeling boeken.
Heeft Inntel Hotels Amsterdam Landmark een fitness ruimte?
Het hotel beschikt over een Life Fitness gym. Deze bestaat uit diverse Life Fitness apparaten.
Openingstijden
Maandag t/m zondag: 06.00 – 23.00 uur
Heeft Inntel Hotels Amsterdam Landmark een bar en restaurant?
Ja, in Bar & Brasserie Werkspoor kunt u terecht voor een heerlijke maaltijd of drankje.
Heeft Inntel Hotels Amsterdam Landmark faciliteiten voor Meetings & Events?
Ja, het hotel heeft diverse Meetings & Events zalen.
Heeft het hotel een tuin of terras?
Het hotel heeft een heerlijk terras met uitzicht op het water.
Service
Welke diensten biedt het hotel aan?
Het hotel heeft gratis wifi, wekdienst en een wasserij service.
Heeft het hotel een business centre of een print/kopieer service?
Er is geen business centre in Inntel Hotels Amsterdam Landmark. Wel is er overal gratis wifi en hebben alle kamers een bureau. De receptie kan printen op verzoek.
Heeft het hotel een conciërge?
Het hotel heeft geen conciërge. Het receptie team staat klaar om u te helpen het meeste uit uw bezoek aan Amsterdam te halen.
Kan het hotel een babysitter regelen?
Het hotel kan geen babysitter regelen.
Is er een wasserij service beschikbaar?
Het hotel biedt een wasserij service aan. Vraag het receptieteam naar de mogelijkheden bij aankomst.
Wat kan het hotel op de kamer aanbieden voor verjaardagen en andere special gelegenheden?
Laat de reserveringsafdeling weten dat u wat te vieren heeft en zij informeren u graag over de verschillende mogelijkheden. Je kunt hen bereiken via reservationslandmark@inntelhotels.nl.
Aankomst & Vertrek
Vanaf hoe laat kan ik inchecken?
Inchecken bij Inntel Hotels Amsterdam Landmark kan vanaf 15.00 uur.
Hoe laat moet ik uitchecken?
De uitchecktijd bij Inntel Hotels Amsterdam Landmark is voor 11:00 uur.
Is het mogelijk om eerder in te checken?
Op basis van beschikbaarheid kan een vroegere incheck tijd aangevraagd worden via de reserveringsafdeling. Dit gaat altijd om een verzoek en kan niet gegarandeerd worden. Het is mogelijk de bagage kosteloos achter te laten bij de receptie mocht de kamer nog niet klaar zijn.
Is het mogelijk om later uit te checken?
Een verzoek voor een latere uitcheck tijd kan bij de receptie gedaan worden. Zij kunnen u laten weten of de beschikbaarheid dit toelaat.
Wat kost een late check-out?
Tot 12:00 kost €20/ tot 13:00 kost €40/ tot 14:00 kost €60/ tot 15:00 kost €80/ tot 16:00 kost €100/ tot 17:00 kost €120 en tot 18:00 kost €140.
Is het mogelijk om laat in de avond in te checken?
Het is mogelijk om laat in te checken. Wij vragen u wel uw verwachte aankomsttijd aan het hotel te melden.
Kan ik na het uitchecken mijn bagage achterlaten?
Het is mogelijk uw bagage achter te laten bij de receptie zodat u nog kan genieten van uw laatste dag in de omgeving.
Kamers
Ik wil graag voor langere tijd bij jullie verblijven. Kan ik een longstay kamer aanvragen?
Bij interesse in een longstay kamer kunt u contact opnemen met de reserveringsafdeling. Zij informeren u graag over de verschillende mogelijkheden en kosten hiervan. Je kunt hen bereiken via reservationslandmark@inntelhotels.nl.
Ik wil graag een kamer op een hoge etage, is dit mogelijk?
Op basis van de beschikbaarheid kan een hoge etage aangevraagd worden via de reserveringsafdeling: reservationslandmark@inntelhotels.nl. Dit gaat altijd om een verzoek en kan niet gegarandeerd worden.
Welke kamers hebben een bubbelbad?
De kamers in het hotel uitgerust met een bubbelbad zijn: de Spa kamers, Wellness kamers, Wellness Panorama kamers en Wellness Suites.
Heeft het hotel familiekamers?
Momenteel beschikt het hotel niet over familiekamers. Binnenkort zal het mogelijk zijn een Triple kamer te reserveren.
Heeft het hotel mindervalide-kamers?
Nee, het hotel heeft geen mindervalidekamers.
Hebben de kamers van het hotel kingsize bedden?
Er zijn verschillende mogelijkheden voor de afmetingen van het bed afhankelijk van het kamertype, zodat iedereen een bed naar zijn of haar voorkeur kan boeken. Bekijk de pagina Kamers & Suites op onze website voor meer informatie.
Hebben de kamers koffie- en theefaciliteiten?
Onze kamers beschikken over koffie- en theefaciliteiten.
Hebben de kamers van het hotel een aparte douche naast het bad?
Alle kamers met een bad hebben een aparte douche.
Is de kluis in de kamers van het hotel groot genoeg voor een laptop?
Het kluisformaat is gebaseerd op het formaat van een gemiddelde laptop.
Zijn er kamers met een apart slaapgedeelte?
Nee, er zijn geen kamers met een apart slaapgedeelte.
Heeft het hotel een goede gratis wifi verbinding in de kamers?
Het hotel heeft een gratis stabiele wifi verbinding door het hele hotel en de kamers.
Heeft het hotel niet-roken kamers?
Het is in geen enkele kamer toegestaan om te roken.
Wat is het verschil tussen een double en een twin kamer?
In een double kamer staat een tweepersoonsbed en in een twin kamer staan twee losse bedden.
Zijn belastingen inbegrepen in de kamerprijs?
Controleer hiervoor de reserveringsdetails van uw boekingen. Bij boekingen via de Inntel Hotels website is de toeristenbelasting exclusief.
Zijn er kamers met keuken?
De Long Stay Kamers hebben een kitchenette.
Zijn de kamers geschikt voor mensen met allergieën?
Het housekeeping team heeft hoge hygiëne protocollen en doet haar uiterste best de hotelkamers zo schoon mogelijk op te leveren. We kunnen niet garanderen dat de kamers allergie vrij zijn.
Heeft het hotel babybedden?
Inntel Hotels Amsterdam Landmark heeft enkele babybedden voor kleine kinderen. Gelieve voor uw verblijf een verzoek in te dienen bij de reserveringsafdeling.
Kunnen kinderen gratis in de kamer slapen?
Voor kinderen tot en met 2 jaar is het mogelijk om een babybed in de kamer te plaatsen. Voor kinderen die ouder zijn dan 2 jaar, dient er een extra kamer geboekt te worden.
Kan er een extra bed geplaatst worden op de kamer?
Helaas is het niet mogelijk om een extra bed in de kamer te plaatsen. Wel krijgt het hotel binnenkort Triple kamers.
Hebben de kamers van het hotel een strijkijzer en strijkplank?
Op elke etage in het hotel staat een kast met strijkijzers en strijkplanken.
Zijn de kamers voorzien van airconditioning?
Alle kamers in ons hotel zijn voorzien van airconditioning.
Mag ik mijn fiets meenemen op de kamer?
Het is verboden om je fiets mee te nemen naar je kamer.
Restaurant & Bar
Wat zijn de tijden voor ontbijt, lunch en diner?
Ontbijtbuffet voor hotelgasten:
Maandag t/m vrijdag van 07.00 – 10.30 uur
Zaterdag & zondag van 07.30 – 11.00 uur
Keuken:
Lunch van 12:00 tot 17:00 uur elke dag
Diner van 17:00 tot 21:30 uur (Zondag t/m donderdag)
Diner van 17:00 tot 22:00 uur (Vrijdag & zaterdag)
Bar:
Elke dag tot 23:30 uur
Wat voor ontbijt wordt er geserveerd? Waar bestaat het ontbijt uit?
Inntel Hotels Amsterdam Landmark serveert een internationaal ontbijtbuffet met een gevarieerd aanbod aan onder andere warme broodjes, diverse soorten beleg en jus d’orange.
Heeft u allergieën?
Informeer hierover ons receptie team voor uw verblijf zodat wij ook voor u lekkere gerechten kunnen aanbieden.
Is het mogelijk om op de kamer te ontbijten?
Ja, voor een meerprijs van €12,50 serveren wij het ontbijt op de kamer.
Wat voor gerechten serveert het restaurant?
Het bijbehorende restaurant Bar & Brasserie Werkspoor biedt een uitgebreide variatie van gerechten. Op de menukaart vindt u verschillende salades, vlees- en visgerechten.
Is er een bar die tot na middernacht open is?
De bar in het hotel is van maandag t/m donderdag en zondag tot 22:30 uur geopend. Vrijdag en zaterdag tot 00:00 uur.
Is roomservice mogelijk?
U kunt roomservice bestellen tussen 12:00 en 21:30 uur.
Locatie
Kan ik kaarten voor het openbaar vervoer kopen bij de receptie?
Voor treinkaarten verwijzen wij u naar www.ns.nl. Als u uw openbaar vervoerskaarten van tevoren wilt kopen kan dat via https://www.u-ov.info/abonnementen-kaartjes/losse-kaartjes.
Kan ik bij het hotel parkeren en is dit gratis?
U kunt parkeren in de nabijgelegen Q-Park Oostenburg. Het adres is: Dijksgracht 1018 PL Amsterdam. Reserveer hier uw parkeerticket tegen een gereduceerd tarief.
Zijn er oplaadpunten voor elektrische auto’s bij het hotel?
Er zijn tevens twee parkeerplekken voor elektrisch laden aanwezig. Deze bevinden zich buiten de parkeergarage.
Is het hotel makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer?
Ja, het hotel is makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer. Met tram 26 en tram 7 komt u bij het hotel.
Heeft het hotel een transferdienst?
Inntel Hotels heeft geen transferdienst. Wel kunnen we een taxi bellen om u naar de door u gewenste locatie te brengen.
Zijn er taxi’s beschikbaar in het hotel?
Ja, de receptie kan taxi’s reserveren. Naar Schiphol & Amsterdam Centraal Station hanteert het hotel een vaste prijs.
Kan ik een fiets huren bij het hotel?
Ja, een fiets huren is mogelijk. Deze worden echter niet van ten voren gereserveerd maar kan zodra de gasten in het hotel zijn.
Waar kan ik mijn fiets parkeren?
In de garage van het hotel kun u uw fiets parkeren.
Staat het hotel op een goede en veilige locatie?
Ja, het hotel staat in de bruisende wijk Oostenburg in Amsterdam.
Is de locatie van het hotel geschikt voor het bezoeken van bezienswaardigheden en het maken van excursies?
Er is veel te zien en doen in de buurt van Inntel Hotels Amsterdam Landmark. Lees het online magazine The Innsider voor tips wat betreft een city trip en om meer te lezen over de activiteiten in de buurt van het hotel. De receptie kan kaartjes reserveren voor excursies en bezienswaardigheden.
Is het hotel vlakbij het centrum?
Het hotel is 2.3 km gelegen van het centrum van Amsterdam.
Reserveren & Betalen
Ik heb geen creditcard. Hoe kan ik reserveren?
Neemt u contact op met de reserveringsafdeling. Na het plaatsen van een boekingen, sturen zij u een betaallink per mail. De reserveringsafdeling is bereikbaar via reservationslandmark@inntelhotels.nl.
Ik heb een betaallink ontvangen. Hoe werkt het?
Via een betaallink kunt u veilig online de betaling voldoen aan het hotel. U ontvangt de link per mail. Als u hierop klikt, komt u automatisch terecht bij uw bank. Hier kunt u inloggen en akkoord geven voor de betaling. Nadat we de betaling binnen hebben, is uw reservering gegarandeerd.
Is het nodig om een borg of vooruitbetaling te doen?
Hiervoor kunt u het beste uw reserveringsdetails bekijken of contact opnemen met de reserveringsafdeling voor meer informatie. U kunt hen bereiken via reservationslandmark@inntelhotels.nl.
Hoe lang duurt het voordat mijn borg weer op mijn creditcard staat?
Dit wordt tijdens het uitchecken terug gestort, of indien er een autorisatie is gemaakt wordt deze tijdens het uitchecken los gelaten. Het is afhankelijk van de bank van de gast, hoelang het duurt totdat hij/zij het ontvangt.
Kan ik een factuur meekrijgen?
Ja, geef uw verzoek door aan de receptie bij het uitchecken en zij zullen een factuur voor u opstellen.
Ik heb via een andere website een overnachting geboekt en ik wil graag mijn reservering wijzigen/annuleren, hoe doe ik dit?
Afhankelijk van het tarief dat is geboekt kunnen wijzigingen en eventuele annuleringen worden gedaan. Echter dient dit via de desbetreffende agent geregeld te worden.
Ik heb een nonref gereserveerd – kan ik nog wijzigen of annuleren?
Bij het kiezen voor dit speciale tarief met restricties, bent u akkoord gegaan met de voorwaarde dat deze reservering niet kan worden gewijzigd. Wij kunnen daar helaas geen uitzondering in maken.